تنهام نذار...
تنهام نذار...
قالب وبلاگ

 

وقتی با تمام وجودت عاشقی باید از همه این احساسات
خیلی ساده تر از عاشقیت بگذری
چون فقط و فقط به فکر اونی
بخدا خیلی سخته نگاهتو برای همیشه ازش بدزدی
چون اون دیگه نمیتونه بشناسدت
آره واقعا حقیقت داره که وقتی عاشق شدی
نباید اون بدونه
خیلی سخته اونقدر سخت که چشماتم دیگه یاریت نمیده
من هم یکی از همون آدمهام دیگه طاقتم تموم شده
چند روز چند ساعت چند سال عاشق بمونم تا کی؟
هیچ جوری از این موضوع رها نمیشم
اشتباه من اینه که عاشق شدم
مگه من خودمو عاشق کردم چرا اونی که عاشقم کرد
به فکر این نبود که یه روزی مثل الان
این حق رو دارم که با همه وجودم فریاد بزنم
پس تکلیف این همه علاقه چی میشه
جز اینه که مثل هربار به جای شکوه
 راهیه دیاری کردمش
که پر از دعای سلامتی و خوشبختیشه
جز اینکه خنده های تصنعی مو بهش تحویل دادم
که یه وقت ، وقت رفتن دلش نلرزه
یه وقت ناراحت نشه یه وقت دلش نشکنه
مثل هربار نگاه سرد مو به زمین خدا میدوزم
حالا توی تنهایی خودم این حق رو پیدا کردم
با تمام وجودم گریه کنم
ولی دیگه چه فایده وقتی هیچ وقت نتونستم
بهش بگم پس حق من چی
من از این گریه های یواشکی خسته شدم
چرا نباید بدونه چی به سر دلم اومده
مثل همیشه دلم به چشمامه و چشمام به فکرمه
همه بهم دستور میدن دختر صبور باش گذشت کن
این وسط فقط روحمه که دیگه جونی نداره
و من شرمنده چشمام
شرمنده دلی که هر بار از طرف یکی شکسته
من چی دارم که از خودم دفاع کنم
جز اینکه سکوت کنم چون عاشقم
یعنی ارزش و عدالت عشق اینقدر کمه؟
 


نظرات شما عزیزان:

ماني
ساعت19:24---18 مرداد 1391
دانی زچه رو دیده ما میگرید/ در ماتم شاه اولیا می گرید
تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید
با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان
در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم


ماني
ساعت19:23---18 مرداد 1391
دانی زچه رو دیده ما میگرید/ در ماتم شاه اولیا می گرید
تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید
با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان
در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم


abolfazl
ساعت16:10---18 مرداد 1391
سلام الهام جا وبت عالیه
به وبلاگ منم سر بزن
من لینکت میکنم
اگه زحمتی نیس لینکم کن
میتونم تو وبلاگ سازی باهات شریک بشم از سلیقت خوشم اومده اگه خواستی خبرم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ 8:27 ] [ elham ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهام نذار... و آدرس tanham-nazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 479
بازدید کل : 7588
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1



















دریافت کد قلب دنبال موس



دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد خداحافظی














برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب







خطاطي نستعليق آنلاين
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس