تنهام نذار...
تنهام نذار...
قالب وبلاگ

سلام ماه من!

دیشب دلتنگت شدم و رفتم سراغ آسمون اما هرچی گشتم ثری از ماه نبود که نبود...!

گفتم بیام سراغ خودت

احوال مهتابیت چطوره؟!

چه خبر از تمام خوبی هات و تمام بدی های من؟!

چه خبر از تمام صبر هات در برابر تمام ناملایمت های من؟!

چه خبر ازتمام ستاره هایی که بی من شمردی و من بی تو؟!

چقدر نیومده انتظار خبر دارم!

چی کنم؟دلم برای همه ی مهربونیات لک زده!

راستی بازم آسمون دلت ابریه یا...؟!

میدونم،تحملم مشکله...اما خوب چی کنم؟!

یه وقت خسته نشی و بری ماه یکی دیگه بشه...هیشکی به اندازه ی من نمیتونه آسمونت باشه!

تو فقط ماه من بمون و باش!

ماه من!

مراقب خاطراطمون،روز های باهم بودنمون...خلاصه کنم،بهونه ی موندنم،مراقب خودمون باش!



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:11---3 تير 1391
مرسی از حضورت ممنون از نظرت من خودم بعضی هاشو گفتم دیگرا رو هم دوستای گلم اگه شما هم متنی داری میزارم

مهدی
ساعت9:10---3 تير 1391
انسان با سه بوسه تکمیل می شود

1-بوسه مادر که با ان پا به عرصه خاکی می گذاریم

2-بوسه عشق که یک عمر با ان زندگی می کنی

3-بوسه خاک که با ان پا به عرصه ابدیت می گذاری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:ماه,من,ستاره,آسمون,انتظار,خبر مهربونی,تحمل,صبر,دلتنگی,مهتابی, ] [ 9:21 ] [ elham ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهام نذار... و آدرس tanham-nazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1



















دریافت کد قلب دنبال موس



دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد خداحافظی














برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب







خطاطي نستعليق آنلاين
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس