تنهام نذار...
تنهام نذار...
قالب وبلاگ

سلام دوستای گلم

به وبلاگ من خوش اومدین

امیدوارم بهتون خوش بگذره

دوستون دارم

(نظر یادتون نره)



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت21:20---27 دی 1391
سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگم
منم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر منوبه این
لینک کنی .بازم بهت سرمیزنمwww Shabhayeporkhatereh.loxbolg.comآدرس
خوش وموفق باشی.منتظرحضورگرمت هستم.


❤しѺ√乇❤
ساعت23:36---16 مهر 1391
وقتی کسی را دوست دارید … حتی فکر کردن به او باعث شادی و آرامشتان می شود…
در کنار او که هستید، احساس امنیت می کنید…
حتی با شنیدن صدایش، ضربان قلب خود را در سینه حس میکنید….
دوستتــــــ دارمــــــ...

www.love_66.loxblog.IR

مـ ـنـ ـتـ ـظـ ـر تـ ـم...


رها
ساعت13:55---12 شهريور 1391
تبریک ائدیره م گؤزه ل وئبلاقینیز وار

علی
ساعت17:58---22 مرداد 1391
برای چشمهایم نماز باران بخوان....! بغض کرده ، ابریست اما نمیبارد...

نجمه
ساعت17:22---16 مرداد 1391
سلام چه اهنگ قشنگي من كه لذت بردم خوش حال ميشم به من هم سربزنيد و لينكم كنيد خبر بده تا لينكت كنم ممنونم منو با عنوان (سكوتي به رنگ چشاي تو )لينك كنيد

ایلار
ساعت9:47---16 مرداد 1391
الهام جون مبارک باشه خوشبخت بشی

مرسی عزیز


ایلار
ساعت9:42---16 مرداد 1391
از تنهایی بیزار باش چون خسته کننده اس

ایلار
ساعت9:40---16 مرداد 1391
از تنهایی بیزار باش چون خسته کننده اس

ساناز
ساعت13:44---15 مرداد 1391
خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم...

zahra
ساعت18:27---14 مرداد 1391
سلام الهام خانوم!مبارکه انشاء الله.خوشبخت شی!!

بترکه چشم حسود( میدونی که دارم کی رومیگم)پاسخ:بری نیس عزیز همش حرفه اون عوضیم حسابی قاطی کرده شنیدم


ساناز
ساعت13:51---13 مرداد 1391
سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم


ساناز
ساعت14:29---11 مرداد 1391
از دنیـــای ِ واقــعـی و نــامــردیــاش ! پنــــاه آوردیــــم بــه دنیــای ِ
مـجــازی !
غــافـل از این کــه ، آســمون ، هـــمون آسـمونــه..


علی
ساعت20:49---10 مرداد 1391
آهسته گفت : "خدا نگهدارت"
در را بست و رفت...
آدمها چه راحت ، مسئوليت خودشـان را
به گردن "خدا" مي اندازند!!

www.love_66.loxblog.ir (بزرگترین وبلاگ عاشقانه)
منتظرتم...


ساناز
ساعت22:28---9 مرداد 1391
خود را که می شکستم
می دانستم
از کاسه شکسته آب نخواهی خورد...!


ساناز
ساعت14:58---8 مرداد 1391
کاش کسی می فهمید...
وقت دلتنگی
وزن یک آه

چقدر سنگین است...


علی
ساعت16:41---5 مرداد 1391
زنان عاشق مردانی می شوند که قدرت نگاه مردانه شان ، بتواند دنیای زنانه آن هارا تسخیر کند
زن معنی تمام نگاه ها را می داند ...
میداند چه نگاهی برای دیدن قلبش است ...
چه نگاهی برای کشف اندامش ...
پنجره ی قلب زن چشمانش است ...
Love_66.loxblog.com**بزرگترین وبلاگ عاشقانه**
منتظرتم....


ساناز
ساعت18:27---3 مرداد 1391

من به احساسم آموختم نفس نکشد

هوای دل ها آلـوده است...



maryam.m
ساعت16:16---31 تير 1391
سلام دوست خوبم!
وبلاگ بسیار جذابی داری که مرا وادار به خواندنش کرد.
اگر دوست داشتی من رو با ادرسmarina.loxblog.ir وبا عنوان راز لینک کن.من هم لینکت می کنم حتما


ساناز
ساعت14:41---31 تير 1391

وقتی پاهایت یاری نکنند

بن بست همان جاییست که ایستاده ای !!!


ساناز
ساعت22:00---29 تير 1391
مرسی گلم که به وبم سر زدی و مرسی که لینکم کردی منم لینکت کردم..

ABAR
ساعت2:10---29 تير 1391
سلام وب بسیار رمانتیکی دارید به ما هم بیشتر سر بزنید و البته مارو بلینکید

WWW.ABAR.LOXBLOG.COM


maryam*
ساعت23:12---27 تير 1391
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی.
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی.
شاکی بشی ولی شکایت نکنی .
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن...
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری!
خیلی هادلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی..... !


علی
ساعت19:34---24 تير 1391
مرد باید...
وقتی مخاطبش عصبانیه , ناراحته , میخواد داد بزنه
وایسه روبروش بگه :
توی چشام نیگا کن , بهت میگم تو چشام نیگا کن
حالا داد بزن , بگو از چی ناراحتی...
بعد مخاطب داد بزنه , گله کنه , فریاد بکشه , گریه کنه
حتی با مشتای زنونه ش بکوبه تو بغله مرد
آخرش خسته میشه میزنه زیر گریه.
همونجا باید بغلش کنه...
نذاره تنها باشه...
مرد حرف نزنه ها , توضیح نده ها
کل کل نکنه ها , توجیه نکنه ها
فقط نذاره احساس کنه تنهاست...
مرد باید گاهی وقتا مردونگیشو با سکوت ثابت کنه
با بغل کردنش...
فکر کن زندگی چه رویایی می شه اگه واقعا اینطور باشه...
Love_66.loxblog


علی
ساعت13:41---20 تير 1391
گنجشک کنج آشیانه اش نشسته بود.
خدا گفت: چیزی بگو !
گنجشک گفت: خسته ام.
خدا گفت: از چه ؟
گنجشک گفت: تنهایی، بی همدمی. کسی تا به خاطرش بپری، بخوانی، او را داشته باشی.
خدا گفت: مگر مرا نداری ؟
گنجشک گفت: گاهی چنان دور می شوی که بال های کوچکم به تو نمی رسند .
خدا گفت: آیا هرگز به ملکوتم نیامدی ؟

گنجشک سکوت کرد. بغض به دیواره های نازک گلویش فشار آورده بود.
خدا گفت: آیا همیشه در قلبت نبوده ام ؟! چنان از غیر پُرش کردی که جایی برایم نمانده.
چنان کوچک که دیگر توان پذیرشم را نداری . هرگز تنهایت گذاشتم ؟
گنجشک سر به زیر انداخت . دانه های اشک ، چشم های کوچکش را پر کرده بود .
خدا گفت : اما در ملکوت من همیشه جایی برای تو هست ، بیا !
گنجشک سر بلند کرد . دشت های آن سو تا بی نهایت سبز بود .
گنجشک به سمت بی نهایت پر گشود

www.love_66.loxblog.ir


samaneh
ساعت20:40---18 تير 1391
ببخشید کدوم خواسته من احمقانست/بعد لطفا درست صحبت کنین...توهین هم نکنید یه دختر متشخص این حرفا رو هر گز نمیزنه.
پاسخ:نظورم شما نبودی اونی بود که از عشقش خواست رگشو بزنه


nazanin
ساعت14:25---18 تير 1391
دلم برای تنهایی میسوزد چرا هیچکس
او را دوست ندارد مگر او

چه گناهی کرده که تنها شده
جرم تنهایی چیست که هیچکس

او را نمیخواهد دیشب تنهایی از

اتاقم گذشت دنبالش دویدم ولی
او رفته بود.تنهای تنها نیمه شب

او را مرده کنار حوض خانه

پیدا کردم از گریه چشمانش قرمز
بود برایش گریستم آخر او از تنهایی

مرده بود تنهایی مردو من


تنها تر شدم....


علی
ساعت21:41---16 تير 1391
سلام الهام جان...
ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدی...
با اجازه لینکت کردم....خوشحال میشم لینکم کنی و خبرم کنی..مررررررررررسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 تير 1398برچسب:, ] [ 19:27 ] [ elham ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهام نذار... و آدرس tanham-nazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 476
بازدید کل : 7585
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1



















دریافت کد قلب دنبال موس



دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد خداحافظی














برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب







خطاطي نستعليق آنلاين
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس