تنهام نذار...
تنهام نذار...
قالب وبلاگ

 

روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم
تنهایی را دوست دارم چون بی وفا نیست
تنهایی را دوست دارم چون تجربه اش کردم
تنهایی را دوست دارم چون عشق دروغین در آن نیست
تنهایی را دوست دارم چون در خلوت تنهاییم در انتظار خواهم گریست و هیچ کس اشک هایم را نمیبیند
اما از روزی که با تو آشنا شدم
از تنهایی بیزارم چون تنهایی یاد آور لحظات تلخ بی تو بودن است
از تنهایی بیزارم چون فضای غم گفته سکوتم تو را فریاد میزند
از تنهایی بیزارم چون به تو وابسته ام
از تنهایی بیزارم چون با تو بودن را تجربه کرده ام
از تنهایی بیزارم چون خداوند هیچ انسانی را تنها نیافریده است
از تنهایی بیزارم چون خداوندتو را برایم فرستاد تا تنها نباشم
از تنهایی بیزارم چون هر وقت در تنهایی گریه می کنم دستان مهربانت را برای پاک کردن اشک هایم کم میاورم
از تنهایی بیزارم چون شیرین ترین لحظاتم با تو بودن است
از تنهایی بیزارم چون مرداب مرده ی تنم با آفتاب نگاه تو جان میگیرد
از تنهایی بیزارم چون کویر خشک لبانم عطش باران محبت لبانت را دارد
از تنهایی بیزارم چون به قداست شانه هایت ایمان دارم.
از تنهایی بیزارم چون تمام واژه های شعرم با تو بودن را فریاد میزند.
از تنهایی بیزارم چون هیچگاه تنهایی را درک نکرده ام
همیشه… همه جا… در هر حال… حضورت را در قلبم حس کرده ام پس بگذار با تو باشم
و عاشقانه در آغوش پر مهر تو بمیرم تا همیشه ماندگار باشم. پس تنهایم نگذار


نظرات شما عزیزان:

احســـــــــــان
ساعت7:51---18 آذر 1391
برای نبودن که . . .

همیشه لازم نیستــــــــــ راه دوری رفته باشی . . .

میتوانی همین جا . . .

پشت تمـــــــــام ِ بغضهایت ، گم شده باشی...!!


ATRiN
ساعت10:10---8 آذر 1391
الهام جون وبت خیلی قشنگه ، این پست رو که میخوندم میدونستم داری از عمق وجودت این حرفا رو میزنی
امیدوارم همیشه موفق باشی



ATRiN
ساعت7:30---8 آذر 1391
الهام جون وبت خیلی قشنگه ، این پست رو که میخوندم میدونستم داری از عمق وجودت ای
ن حرفا رو میزنی
امیدوارم همیشه موفق باشی


❤しѺ√乇❤
ساعت21:16---4 مهر 1391
بیا یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم :
“دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند”

love_66.loxblog

منتظرتم...


فرزانه
ساعت12:22---25 شهريور 1391
سلام دوست من خوبی از کامنتهای زیبات ممنونم بعد از یه مدت خیلی طولانی برگشتم منتظر حضور گرمت مثل همیشه در وبم هستم
دوستت دارم و از دور میبوسمت
فرزانه


fatemeh
ساعت10:46---15 شهريور 1391
آفلین به وب عالییییییییی که گذاشتی
به منم سر بزن دوسی
لینکت کردم


maryam.m
ساعت19:03---7 شهريور 1391
درست است که تنها هستم اما دلم به حال تنهایی تنهایی می سوزد!!
او حالا بعد ازمن هیچ کس را ندارد
اما من خدایی دارم که در این نزدیکی است


ریحانه(طایفه ی ماه عسلی ها)
ساعت9:45---29 مرداد 1391
دعوتنامه :سلام.دوست عزیزم عید سعید فطر رو بهت تبریک میگم.یه مهمونی خودمونی تو وبم برگزار کردم که میخوام حتما حتما توش شرکت کنی چرا که همه ی لطفش به حضور شماست (درضمن مدیونی اگه نظر یادت بره )گلم مهمونی زیاد تجملی نیست به صرف چای و شیرینی هستش .البته عیدیت هم حاضره ...علاوه بر عیدی یه سورپرایز دیگه هم دارم که امیدوارم خوشحالت کنه...حتما حتما قدم رو چشم من بذار.بی صبرانه منتظرتم

negin
ساعت22:15---18 مرداد 1391
slm elham jan veblage kheyli ghashango ehsasi dari omid varam movafagh beshi

negin
ساعت22:15---18 مرداد 1391
slm elham jan veblage kheyli ghashango ehsasi dari omid varam movafagh beshi

farideh
ساعت17:22---17 مرداد 1391
خیلی نامردی

دعاکن فقط نبینمتپاسخ:همچنییییییییییییییییییییییین


مهدی
ساعت23:15---14 مرداد 1391
کاش انسان مثل شمع فقط یک شب زندگی می کرد....اما در کنار پروانه اش

dina
ساعت15:53---10 مرداد 1391
ماکه باورداریم روزی پروانه میشویم
بگذارزمانه تامی تواندپیله کند
سلام دوست گلم
وب زیبایی داری
دوست داشتی به منم سربزن


H_Darkness
ساعت15:51---10 مرداد 1391
سلام آبجی. خوبی؟ خبری ارت نیست؟ دیگه بهم سر نمیزنی؟ آپم نکردی. من آپم یه سر بهم بزن.

H_Darkness
ساعت15:50---10 مرداد 1391
بی انتهاترین جاده دنیا، جاده معرفت است و کمتر کسی قادر به پیمودن آن است. آهای تو که انتهای جاده ای! سلام!

ساناز
ساعت12:13---5 مرداد 1391
بیـــــــــــچاره آســـــمان.....
دلــــــــــش به خورشیـــــــــدی خوش اســــــت که هر روز دورش میـــــزند!!!


farzaneh
ساعت8:59---5 مرداد 1391
لبخند که می زنم پیدایم می کنی

باران می بارد، تو از کنارم می گذری

فریاد نمی کشم که بازگردی

می دانم امشب این آسمان تاب ماه را ندارد

لبخند می زنم،

فراموش می کنم..


احســـــــــــــــــــــان
ساعت15:29---4 مرداد 1391
خسته‌ام خیلی خسته به من جایی بدهید می‌خواهم بخوابم یک تخت خالی یک دنیای خالی یک قلب خالی

farideh
ساعت15:55---3 مرداد 1391
دلم برایت تنگ شده است...فقط همین
نامرد حتی واسم یه نظر هم نمیذاری
باشه میبینمت


farideh
ساعت10:30---1 مرداد 1391
کجا برم بدون توپاسخ:جرات داری فراموشم کن!

علی
ساعت17:48---29 تير 1391
فرشته ای از سنگ پرسید : چرا مانند خاک از خدا نمی خواهی که از تو انسان بسازد ؟ سنگ تبسمی کرد و گفت : هنوز آنقدر سخت نشده ام که مستحق چنین خواسته ای باشم!!!
Love_66.loxblog.com(بزرگترین وبلاگ عاشقانه)منتظر حضور گرمتون هستم...
منتظرتمممممممممممممممممم.. .


er M ia
ساعت15:54---27 تير 1391
امشب ز سبوی ازلی مست شدم

وز باده حق دوباره سر مست شدم

چون ابروی یار به خاطر من آمد

از غمزه او دوباره سر مست شدم

از لبخند تو ای عزیز قلب و روحم

صد باره ز باده سر مست شدم


ramin
ساعت0:34---27 تير 1391
حرف را بايد زد

درد را بايد گفت

سخن از مهر من و جور تو نيست







سخن از تو







و متلاشي شدن دوستي است



و عبث بودن پندار سرورآور مهر


roya
ساعت15:58---25 تير 1391
golam linkidamet...belinkam
dreamm.loxblogکاش باشی


amir17
ساعت17:07---19 تير 1391
salam
وبلاگه خوبی داشتی واس همینم رسما ازتون دعوت میکنم که اگه تونستی بیای نویسندم بشی؟؟؟
موفق باشی
فعلا


mehri
ساعت15:17---19 تير 1391
وقتی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده که فقط خودت باشی و خودش.

مهرداد
ساعت10:26---19 تير 1391
ممنون که بهم سر زدی لینکت کردم
بازم بهم سر بزن


farzaneh
ساعت9:35---19 تير 1391
غم نگاه آخرت تو لحظه ی خدافظی
گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی
.
قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار
چه بی دووم بود قولمون جدا شدیم آخرکار
.
تو حسرت نبودنت من با خیالتم خوشم
با رفتنم از این دیار آرزوهامو میکشم
.
کوله بارم پره حسرت ، تو دلم یه دنیا درده
مثل آواره ای تنهام ، تو خیابونی که سرده
.
تا خیالت به سرم میزنه گریم میگیره
آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره

upam


ramin
ساعت16:52---18 تير 1391

در یک لحظه تمام شد
او رفت...
دو کلمه ای که معنای زندگی ام را برای همیشه تغییر داد . . .


sodi
ساعت22:17---17 تير 1391
عشقو قابش ميكنم تو اين حصار

درس عبرتــي بشـه به يـادگـار
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ


faride
ساعت14:21---17 تير 1391
الهام جون عالی است وبلاگتپاسخ:چه عجب یادی ازما کردی؟!فکر کردم دیگه نمیای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 تير 1398برچسب:, ] [ 19:19 ] [ elham ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهام نذار... و آدرس tanham-nazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 306
بازدید هفته : 358
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 7539
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1



















دریافت کد قلب دنبال موس



دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد خداحافظی














برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب







خطاطي نستعليق آنلاين
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس