تنهام نذار...
تنهام نذار...
قالب وبلاگ

از اینجا احمق بودنت شروع میشه!

وقتی میفهمی کس دیگه ای رو بیشتر از خودت دوس داری!

درد مرا انتخاب کرد، من تو را، تو رفتن را...

آسوده برو ودلواپس نباش،من و درد و یادت تا ابد با همیم!

خندیدن خوبه، قهقهه عالیه، گریه آدمو آروم میکنه...اما لعنت بر بغض

اگه فکر کردی ازت خوشم میاد و خیلی برام عزیزی و دلواپسم و اگه نبینمت دلم برات تنگ میشه...

برای اولین بار درست فکر کردی!

دلتنگی بد نیست؛ یادگاری است از آنان که داریم و دورند



نظرات شما عزیزان:

ارمیا
ساعت19:49---3 تير 1391
میدونستی در مورد جاستین یه چیزایی؟


نمیشه بگم خیلی زشته


من اصلا دوست دختر نداشتم که بخواد منو اذیت کنه همینطوری دارم حال میکنم
پاسخ:آخه چرا؟
پاسخ:وبت چی شده نمیتونم بیام؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 تير 1391برچسب:دلتنگی,یادگاری,خندیدن,گریه,درد,یادت,احمق, ] [ 17:36 ] [ elham ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهام نذار... و آدرس tanham-nazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 7217
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1



















دریافت کد قلب دنبال موس



دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد خداحافظی














برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب







خطاطي نستعليق آنلاين
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس