تنهام نذار...
تنهام نذار...
قالب وبلاگ

فریب تلخ

رفتم که آن دو چشم فریبارا

از صفحه ی خیال فرو شویم

رفتم صفای مهر و محبت را

در دیده و دل دیگری جویم

دردا،که هر نفس برآوردم

دیدم حدیث عشق تو میگویم

رفتم که همزبان دگر جویم

رفتم که آشیان دگر سازم

رفتم که نیمه جان جوانی را

در پای دلبری دگر اندازم

واحسرتا،که یاد نگاه تو

تا زنده ام فریبم دهد بازم

بردم به می پناه که دور از تو

خود را مگر هلاک توانم کرد

وین داغ تلخکامی و حسرت را

از لوح سینه پاک توانم کرد

در هر پیاله عکس تو را دیدم

دیگر به سر چه خاک توانم کرد؟!

×××

امشب به تنگنای غم و اندوه

آتش به نامه های تو افکندم

اکنون منم که بر سر این آتش

از رنج میگدازم و خرسندم!

پا بر سر خیال تو میکوبم

بر گریه ی فریب تو میخندم

خاموش شد به دست تو افسونگر

شمع امید شاعر ناکامی

رو هرزمان بخواب در آغوشی

رو هر نفس بپیچ بر اندامی

نفرین به من گر از تو کنم یادی

لعنت به من گر از تو برم نامی

یک بار عهد بستم و نشکستم

صد بار عهد بستی و بشکستی

دیگر نگویمت که چه ها کردی

دیگر نپرسمت که کجا هستی

جام فریب تلخ تو نوشیدم

هشیاریم مباد از این مستی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 تير 1391برچسب:فریب,جدایی,خیانت, ] [ 15:35 ] [ elham ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهام نذار... و آدرس tanham-nazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 7110
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1



















دریافت کد قلب دنبال موس



دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد خداحافظی














برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب







خطاطي نستعليق آنلاين
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس