تنهام نذار...
تنهام نذار...
قالب وبلاگ

میدانی چیست؟

معلوم است که نمیدانی!

پس خودم میگویم

آرزو دارم شریک زندگیم شوی!

نترس!این آرزوی من در زمانی که گذشته است بود!

آرزو داشتم شریک زندگیم شوی

اما این آرزوی من،با بی توجهی تو به من مرد

و آن را همراه با عشق تو در قبرستان دلم دفن کردم!

امشب کلمات در ذهن من بیشتر جریان دارد

چرا؟

چون اروز تو را دیدم

راستی وقتی مرا دیدی چه حسی در وجودت جریان یافت؟

چرا از تو میپرسم؟

معلوم است ت با دیدن من میترسی

انگار که من یک دزدم!

حالا بگذریم

تمام آرزوهای من،

آن آرزوهایی که در ذهنم با تو

در آینده تجسم میکردم،از بین رفت!

خوب من درکت میکنم

تو عاشقانه،

صادقانه،

و وفادارانه

اورا مانند بت میپرستی!

من در مقابل عشق تو به او کم آوردم

و دیدم که تو هرگز عاشق من نمیشوی

پس عشقت را مانند پر های گل سرخ

پرپر کردم

آه

که چه لحظه هایی را بی تو اما

با یاد تو

و به یاد عشق تو

درخلوت و کنج اتاقم گذراندم

چه گریه ها وخنده هایی را بدون تو اما

با یاد تو گذراندم!

عجب حماقتی کردم!

باشد دیگر

نه من برای تو ارزشی دارم ،نه تو برای من

این را نوشتم تا از احساساتم نسبت به خودت آگاه باشی

اما اگر تو میخواستی

من به کلی عوض میشدم

خودت میدانی چه میگویم

باشد دیگر

نمیخواهم خاطرات گذشته ی تلخم را باز گو کنم

دیگر نمیخواهم با من باشی از سر دلسوزی

یا پا به پایم راه بیایی،وقتی دلت با دیگری کوتاه می آید

این را چشمانت میگوید

هر ثانیه به یادش و

با روح و دل کنارش هستی

حالا من میروم  وتنهایت میگذارم

تو چشمت با من

دلت با اون

باشه برو پیشم نمون

میفهممت چون

عاشقی،نه واسه من

واسه اون

من و تو دیگر آزادیم

تو از عشق من و من از نگاه هایت

قلب منو تو، مثل پرنده آزاد هستند

آرزو میکنم به دلهایمان خوش بگذرد

همین!

خدانگهدارت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ elham ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهام نذار... و آدرس tanham-nazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 481
بازدید کل : 7590
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1



















دریافت کد قلب دنبال موس



دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد خداحافظی














برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب







خطاطي نستعليق آنلاين
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس